Кейси

SaaS-рішення на основі власної CRM-системи

Клієнт попросив нас розробити SaaS-рішення для веб-середовища на основі власної CRM-системи, яке дозволило б йому масштабувати її для інших компаній різного розміру, від дуже малих до середніх і великих, дозволяючи їм гнучко налаштовувати доступний функціонал залежно від потреб їхнього бізнесу.

Впровадження AI/ML скорінгової системи в фінтех індустрії

Наш клієнт – фінансова компанія, що спеціалізується на наданні фінансування малому бізнесу по всій території США. З середнім часом прийняття рішення 2 робочі дні, вони працюють у сегменті кредитування з високим рівнем ризику. Клієнт звернувся до нас, щоб покращити процес андеррайтингу шляхом інтеграції інструментів машинного навчання (ML).

Оновлення старого додатка відповідно до сучасних вимог і впровадження темного режиму в дизайні для підвищення маркетингової привабливості продукту

OneHSN – це велика канадська компанія, що розробляє програмні рішення для діджиталізації та модернізації сфери послуг.
Продукт, над яким працювала компанія NetLS, – це мобільний додаток для пошуку дитячих садочків у Канаді. Пошук здійснювався на основі власної бази дитячих садочків, яка накладалася на карту Google.