Головна
Кейси
Підтримка та вдосконалення CRM-системи фінансової організації

Індустрія

MS SQL Server

Локація

США

Платформа

.NET

Кооперація

10+ mos.

Підтримка та вдосконалення CRM-системи фінансової організації

ПРО КЛІЄНТА

Наш клієнт (NDA) — фінансова компанія, яка спеціалізується на наданні фінансових послуг. Завдяки своєму прагненню вдосконалювати сервіс для клієнтів та формувати майбутнє фінансів, а також своєчасному впровадженню галузевий стандартів, ця установа стала впливовим грацем у фінансовому світі, якого поважають як клієнти, так і конкуренти. Клієнт звернувся до нас з проханням підтримки коректної роботи своєї CRM-системи, яка орієнтований на внутрішніх співробітників компанії та партнерів. 

 

ПРОБЛЕМИ ТА ВИКЛИКИ

Оскільки попередні етапи розробки та підтримки проєкту були делеговані розробникам на фрілансі, через деякий час таке рішення призвело до наступних проблем:

  • Адміністративного боргу (багів)
  • Проблеми з продуктивністю
  • Технічного боргу (застарілі бібліотеки, відсутність документації, нечитабельний код через що виникали труднощі з внесенням змін та додаванням нового функціоналу, тощо)
  • Відсутність коректного та ефективного процесу розробки та тестування

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО

 

Рефакторинг коду

Проект стартував з виправлення критичних помилок і розробки функціоналу, який клієнт давно прагнув імплементувати, але на який у фрілансерів не вистачало ресурсів. В ході усунення помилок і розробки нового функціоналу відбувся частковий рефакторинг особливо критичних місць, що зробило кодову базу більш придатною для обслуговування. Рефакторинг — поступовий процес. Наразі процес рефакторингу триває, частина коду вже випущена, частина чекає наступного релізу, а частина ще у планах.  Команда планує подальшу роботу по усуненню технічної заборгованості ще відносно 4-х модулів. Залежно від модуля, процес рефакторингу або представлений як окремий "епік" чи функція, або здійснюється через поступове покращення коду під час виконання інших завдань чи виправлення проблем з певним модулем.

 

Оптимізація продуктивності

Оптимізація, як і рефакторинг, є ітеративним процесом. Зі збільшенням кількості користувачів і даних та підвищенням складності бізнес-логіки виявлялися нові проблеми, які оперативно усуваються.

 В ході виконання завдань також виявляються потенційні проблеми з продуктивністю системи, які проявили би себе через певнений час,  Тому було впроваджено кілька рішень для особливо складних частин проекту з метою зменшення ризиків виникнення критичних ситуацій зі швидкодією в майбутньому. 

Ці оптимізації дозволили системі ефективно обробляти до 500 одночасних користувачів, хоча кількість здається незначною, але раніше система виходила з ладу, коли на сайті одночасно перебувало 10-20 користувачів.

Якщо усунення проблеми займає тривалий час, то в наступній ітерації проекту планується усунення наступних можливих проблем.

Функціонал

Платформа була оновлена дюжину раз для забезпечення відповідності державному законодавству, що регулює фінансовий сектор і зазнає постійних змін. Це включало автоматизацію генерації документів для розкриття інформації про позики в чотирьох штатах, постійне оновлення різних частин контрактів, виправлення великої кількості проблем з безпекою та додавання двофакторної аутентифікації на основі різних алгоритмів, в тому числі time-based one-time password, тощо.

Також команда враховує сучасні тенденції розвитку технологій, адже на даному етапі у клієнта є запити на новий функціонал, який включає в себе адаптацію під зміни приймання та обробку даних банківськими установами і також:

  • Додавання нових документів та оновлення старих
  • Оновлення та додавання нових інтеграцій
  • Автоматизацію процесу обробки заявок
  • Додавання нових звітів та внесення змін до існуючих

 

Виправлення помилок

Було виявлено та виправлено критичні помилки для забезпечення стабільної роботи системи адже на старті робіт клієнт звітував про такі проблеми ледь не щодня, а зараз баги у продакшені (за винятком великих релізів) трапляються один-два рази на місяць.Більше того, половина цих проблем — це адміністративна заборгованість залишена попередніми розробниками.

І тут складність криється у відсутності документації, через що в деяких випадках незрозуміло, чи є певна поведінка системи особливістю бізнес-логіки, чи помилкою.

Загалом, цей процес включав аналіз та виправлення проблем у коді, що призвело до підвищення надійності системи, адже тепер:

  • документується неочевидна логіка (яка на перший погляд здається багом, але не є ним)
  • документується змінна логіка (коли в залежності від невеликих змін поведінка порталу змінюється дуже сильно), створюються таблиці рішень та змінні кейси для того, щоб збільшити покриття проекту при мінімізації витрат на тестування 
  •  Документуються часто повторювані проблеми, щоб звернути увагу на такі місця в процесі тестування

РЕЗУЛЬТАТ

Розробники NetLS вирішили 1100 завдань та багів за 2 роки співпраці, де було залучено від 4 фахівців NetLS, що дало позитивні результати для клієнта, а саме:

  • Згенеровані заявочні документи відповідають нормативним вимогам
  • Сайт доступний для користувачів з Uptime понад 99,7%
  • Обробка платежів відбувається через ACH Credit з використанням NACHA-файлів для одного банку та через власний XML-протокол постачальника платіжних рішень для іншого банку. Команда працює над додаванням можливості обробки платежів через третій банк з використанням файлів NACH.
  • Виправлення критичних помилок відбувається до одного робочого дня, а не дуже пріоритетни - протягом 1 тижня.
  • Запити користувачів (як внутрішніх, так і зовнішніх), в залежності від пріоритету, виконуються протягом 1-3 ітерацій проекту

Наразі, команда продовжує роботу над цим проектом, а платформа працює коректно і доступна для всіх співробітників та партнерів компанії. 

Проект знаходиться на стадії підтримки і наші розробники масштабують цей робочий простір пропорційно до розвитку компанії.

Цей кейс доводить, що команда NetLS якісно впорається з завданнями будь якої складності. Маєте схожий проєкт? Підрахуйте його приблизну вартість в нашому калькуляторі.

Дмитро Іващук

Have you interested in our case study?

Please fill out the form and our specialists will come back to you with a proposal

I consent to receiving news, updates, and special offers via email

By sending a message you agree with your information being stored by us in relation to dealing with your enquiry. Please have a look at our Privacy Policy

Схожі публікації

NetLS Boot Camp: Розробка освітньої платформи "2πnk"

Наш замовник —  команда із чотирьох перспективних студентів під назвою “Інкві”. Вони виграли грант від Upshift — глобальної програми Дитячого фонду ООН і, за їх підтримки, створили 2Пnk. Освітня платформа 2Пnk — це академічний турнір для розв’язування задач з фізики і математики. 

Розумний крок до зростання: Dedicated Development Office Setup

Налаштування і супровід спеціалізованого процесу офісу розробки забезпечує скорочення витрат, організаційну гнучкість, підвищення продуктивності та економію часу. Дана модель забезпечує швидший вихід на ринок через стабільну команду.

;